czwartek, 14 grudnia 2017

W trakcie przygotowywań do Świąt - karteczki

Coraz bliżej święta... już niewiele ponad tydzień, ale fajnie :) Bardzo lubię ten okres, nawet nie przeszkadza mi natłok obowiązków w tym czasie. A synek ile będzie miał radości jak będę ciasteczka piekła czy inne smakołyki przygotowywała. :))  Mój mały kucharz. 
Ja karteczek jeszcze nie wysłałam w tym roku, ale już gotowe są tylko trzeba podpisać. A Wy piszecie, wysyłacie tradycyjne kartki ??

Jak na razie to pokażę Wam tutaj przed ostatnią turę karteczek jakie wykonałam w tym roku. 
Pierwszy raz w życiu robiłam karteczkę shaker box. 
 









Kilka wersji ze stemplem świątecznym. Chciałam kupić ten ze świętą rodziną, ale nigdzie nie znalazłam dostępnego. 








Zawsze mam ochotę zrobić bogatszą karteczkę, ale wiem, że takie prostsze są lepsze do koperty i wysyłki... zawsze muszę się męczyć w ograniczaniu wyobraźni.... No cóż, myślę że nie najgorzej wyszły.

Pozdrawiam,
Dasanda :)

2 komentarze:

  1. Świetne karteczki. Ja też wysyłam życzenia na własnoręcznie wykonanych karteczkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)