sobota, 15 września 2012

ZAPRASZAM na jesienny konkurs :)

 UWAGA!!

Zapraszam wszystkich na zabawę, którą organizuję.

Dość tego, że ciągle ja biorę udział w waszych zabawach, teraz ja coś chcę Wam podarować. Myślałam o tym już od dłuższego czasu, ale zdeterminowało wyróżnienie, które dostałam w tym tygodniu (szczegóły opina były w poprzednim poście).

Nagrodą będą sutaszowe kolczyki : złota jesień, które wykonałam specjalnie z tej okazji. Mam nadzieję, że podobają się również Wam i będą chętne osoby do wzięcia udziału w tej zabawie.



 Nagroda może nie jest zbyt duża, ale mimo to mam nadzieję, że będzie choć jedna osoba, która je zechce. 



 Zasady zabawy:

1. Udział mogą brać wszystkie osoby, do których adres pocztowy znajduje się na terenie Polski.
2. Zapisać mogą się osoby, które posiadają bloga - proszę o umieszczenie adresu bloga w komentarzu lub osoby nieposiadające bloga, w tej sytuacji proszę o adres e-mail.
3. W komentarzy należy wyrazić chęć wzięcia udziału. 
4. Osoby, które mogą niech umieszczą na swoim blogu informacji o tej zabawie  na pasku bocznym lub w poście.
5. Odpowiedzenie w komentarzu na pytanie konkursowe: Z czym kojarzy Ci się jesień? Może to być jeden wyraz lub szersza odpowiedź. (Jednak nie dłuższa niż 5 zdań).
6. Zapisywać się można do 15 października 2012, godziny 23:59 
7. Wybór wybranej osoby odbędzie się do 17 października 2012 roku.
8. Sposobu wyboru wygranej osoby jeszcze nie wiem, może będę losować może wybiorę tekst co najbardziej mi się podoba, a może obie wersje zastosuję i dam dwie nagrody. 


SERDECZNIE ZAPRASZAM WSZYSTKICH :)

35 komentarzy:

  1. ooo, pierwsza jestem :) zapisuję się!
    a jesień kojarzy mi się z gapieniem się na zalaną deszczem szybę - bo jesień kojarzy mi się głównie z deszczem (choć czasem bywa "sucha") i z zimnem. A że marznąć nie lubię to wolę gapić się na deszcz z bezpiecznego, przytulnego miejsca :)
    Pozdrawiam,
    anzaart.blogspot.com
    anza.art.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jesień kojarzy mi się z pięknymi kolorowymi liśćmi, przede wszystkim w kolorach pomarańczy, czerwieni i brązu

      Usuń
  3. Zgłaszam się z ogromną chęcią,bo kolczyki prześliczne! :)
    Jesień kojarzy mi się oczywiście z książką przed kominkiem, kocem i gorącą herbatką :) Staram się znajdywać w jesieni same pozytywy :p żeby ją jakoś przetrwać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam.
    Jesień kojarzy mi się z długimi wieczorami, kiedy siedząc na fotelu pod kocem, trzymam w jednej ręce książkę, a w drugiej kubek gorącej kawy z mlekiem:)
    Informację o candy umieściłam na pasku bocznym mojego bloga, gdzie serdecznie zapraszam:)
    http://koralikoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są przecudne.Z prawdziwą przyjemnością wezmę udział w zabawie jesiennej. Banerek wstawiony (http://hanka35.blogspot.com/)
    Jesień kojarzy mi się z rudo-pomarańczowo-żółto-czerwono -brązowymi masowo leżącymi na ziemi przepięknymi liściami,z wiatrem i ziiimnymi wieczorami .Jesień to przecudnej urody pora roku choć wyrażnie daje nam o sobie znać ,że już jest to Uwielbiam ten widok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kolczyki mam chrapkę, więc biorę udział w zabawie.
    JESIEŃ
    Jesień to ciepłe promienie słońca przenikające przez liście pomalowane najcudowniejszą paletą barw, której pozazdrości najwybitniejszy malarz.
    Jesień to ciepły, miękki koc, herbata z cytryną i długie wieczory z książką.
    MonaDecu
    http://monadecu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mam takiej biżuterii, więc chętnie stanę w kolejce. Baner na blogu: http://decoupagejabloniee.blogspot.com/
    Jesień kojarzy mi się nieodwołalnie z ogniem, jego ciepłem i barwą. To pora roku, kiedy nawet drzewa przybierają kolor ognia, czyli czerwieni i żółci. Dłuższe wieczory zachęcają do palenia świec i przesiadywania w ich blasku. Niestety jesień kojarzy mi się też ze starością, a raczej wstępem do niej oraz ze smutkiem, który ogarnia mnie pod koniec tej pory roku z powodu braku słońca i częśtych słot. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedłużam ogonek i melduję, że jesień kojarzy mi się nieuchronnie z końcem wakacji i nadejściem pluchy. Nic nie poradzę, że tak mam. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie, już się poprawiam.
      Jesień kojarzy mi się ze spokojem i jakby powrotem do zwykłej codzienności. Kończy się lato, czas kolorowy, dynamiczny, a jesień to przygotowanie świata to snu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Śliczne jesienne kolczyki:) chętnie się po nie ustawię w kolejce:)
    Mi jesień zawsze kojarzy się ze spacerami z rodziną po złocistym parku z rolkami na nogach i siatką pełną kasztanów w ręce:D
    http://filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, ja chyba nigdy nie ogarnę sutaszu.
    Zapisuję się i cóż, u mnie zdecydowanie mniej poetycko - jesień kojarzy mi się z ciągłymi zmianami pogody, niskimi temperaturami i pluchami, które nieodwołalnie pakują mnie przymusowo do łóżka. Ale ale, jest też babie lato, za którym uwielbiałam gonić jako mały dzieciak, więc może te skojarzenia z jesienią nie są takie najgorsze? Pozdrawiam, info zamieszone u mnie w pasku bocznym / www.monifaktura.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień, to piękne kolorowe liście;-)
    Jesień, to brzydkie , mokre liście na drogach i konieczność wolnej jazdy autkiem, by nie wpaść w poślizg:-(
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    koralinaart.blogspot.com
    bannerek na blogu wstawiłam

    Jesień kocham za kolory liści i ich szelest pod stopami :) - stąd też uwielbiam jesienne spacery, gdy słońce coraz nieśmielej wygląda zza chmurek :) (ale wygląda :) i grzeje )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po te cudowności...sama takich nie potrafię zrobić:) a jesień kojarzy mi się z ogromna paletą barw-ciepłych żółci,ognistych czerwieni, stonowanych brązów i pełnych zadumy fioletów...Pozdrawiam Beata
    szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudo! I jak tu się nie zapisać? Mnie jesień kojarzy się, niestety, z sezonową depresją, która mnie ogarnia na przełomie września i października. Na szczęście pora roku mija i depresja mija.:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki są cudne więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Uwielbiam jesień, bo przychodzi w przecudnych kolorach, opatulona misternie wykonanym płaszczem z pajęczyn pokrytych kropelkami rosy niczym diamentami. Nigdy nie przychodzi z pustymi rękoma: przynosi a to rumiane pachnące jabłuszko, dojrzałą soczystą gruszkę, słodką fioletową śliwkę, obłędnie pachnący kosz winogron, garść przepysznych orzechów laskowych, i bukiet kolorowych liści. A płacząc deszczem zmusza nas do chwili wytchnienia i relaksu z książką w ręku i herbatą z sokiem malinowym, w otuleniu ciepłego kocyka, albo do spędzania czasu z bliskimi na zabawie kasztanowymi i żołędziowymi ludzikami.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    A jesień kojarzy mi się z szumem liści, tak się składa, że pod moim oknem rośnie dużo drzew i są chodniki dla pieszych. Ludzie "szumią" stopami i wiatr szumi, bardzo lubię te dźwięki :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzę o kolczykach sutaszowych, więc zapisuję się z nadzieją ;p
    Natomiast Jesień, to najpiękniejsza pora roku! Uwielbiam: otulić się milusim swetrem i z aparatem w ręku wyruszyć na spacer, szurać liśćmi i robić fotki żółtych liści, zbierać szyszki i wrzos... rozkoszować się zapachem i łapać ostatnie ciepłe promienie słońca. Po powrocie zaś, usiąść przy cieple kominka i z kubkiem pysznego kisielu, przeglądać zdobyte skarby.
    KOCHAM JESIEŃ! =D
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje cukierki =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się :)
    modawedlugkasi.blogspot.com
    Jesień kojarzy mi się z kolorowymi pięknymi listkami, ale niestety też z deszczem i zimnymi wieczorami, które spędza się pod kocykiem z herbatką i dobrą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas jesienny koharzy mi się , oprócz oczywiście kolorowych liści i kaloszy, bo w stopy mokro;-),zawsze ze zbieraniem kasztanów. a to dlatego, że od urodzenia mojego syna co roku chodziliśmy zbierać kasztany, bardzo to lubił i zawsze pod koniec lata dopytywał się czy to już? potem maluch dumny jak paw nosił wiadro brązowych kulek do przedszkola i szkoły.. teraz ma dwanaście lat i, dasz wiarę, wciąż je zbieramy:-) taka nasza jesienna tradycja...
    mojemalerekodzielo.blogspot.com
    obserwuję jako Ilona Zielińska

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuję się i ja :)
    szpinakozerca.blogspot.com - tam szukaj banerka w pasku bocznym

    jesień kojarzy mi się przede wszystkim z długimi deszczowymi wieczorami, gdy schowana pod kocem w ciepłym pokoju rozkoszuję się pysznym kakao, nadrabiam książkowe i "handmejdowe" zaległości, niecierpliwie oczekując piekącej się właśnie szarlotki :D tak wygląda moja idealna jesień

    OdpowiedzUsuń
  22. Sa sliczne zapisuje sie z przyjemnoscia
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam ię również
    warunki spełnione
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się również. Jesień kojarzy mi się z pieczeniem ziemniaków w ognisku, kolorowymi liśćmi, deszczem oraz grzybobraniem.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! Z miłą chęcią zapisuję się na te piękne kolczyki:)
    http://dariatworzy.blogspot.com/
    A jesień kojarzy mi się ze spadającymi liśćmi i ich szelestem. Uwielbiam po nich chodzić. I kocham też jesienne słoneczko, które już nie jest tak mocne jak w lecie ale za to bardzo przyjemne i niemęczące:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki są przecudne i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu. Z dumą bym je nosiła i z uśmiechem na twarzy :).

    Jesień kojarzy mi się z romantycznymi spacerami po kolorowych liściach i pięknym zachodem słońca :).

    OdpowiedzUsuń
  27. a mnie jesień kojarzy sie z wiewiórami ganiającymi za orzechami wśród kolorowych liści w miejskich parkach ;)
    kolczyki cudne
    staję w ogonku
    pozdrawiam
    http://wieczki3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesień to spacery, którym trudno sie oprzeć, barwy, których nie sposób nie zauważyć, smaki, które chce się zatrzymać oraz kasztany i żołędzie, które chce się wszystkie zabrać do domu. =)
    W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesień kojarzy mi się przede wszystkim z wrzosami w moim ulubionym kolorze kiedy padają na nie ostatnie ciepłe promienie słońca! Ale jesień pachnie dla mnie najbardziej grzybami! Takimi wilgotnymi prosto spośród mchu i paproci, potem suszonymi do wigilijnej kapusty albo na świeżo przerabianymi na sos do makaronu... Tymi najbardziej cieszącymi - osobiście znalezionymi :-)

    Pozdrawiam,
    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie kolczyki prześliczne:)
    Choć kolejeczka długa to i ja się zapisuję do niej:)

    Jesień to dla mnie długie wieczory podczas których można poświęcić więcej czasu swojemu hobby - dzielić się nim z innymi osobami, lubię swoimi pracami obdarowywać innych

    mój adres bloga http://agusiam.blogspot.com/

    jestem nowa na blogach i od wczoraj mam swojego na którego serdecznie zapraszam na razie ubogi ale dopiero zaczynam.
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. sa sliczne i ustawiam sie w kolejce po nie:)
    jesień jest moja ulubiona pora roku. Mam w tedy urodziny, lubie cieple jesienne dni, zlote liście, wrzosy w ogródkach i w oknach, kolorowe płaszcze, kozaczki, picie herbaty w oknie i czytanie książek w długie wieczory. Zaczynam tez nauke na uczelni, którą bardzo lubie a do sesji jest jeszcze daleko.
    Dodałam tez wpis o rozdaniu u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesien kojarzy mi sie z ramionami mojego ukochanego, z herbata pita w chlodne wieczory, z przepieknym zachodem slonca nad polami winorosli.
    searching-fy.blogspot.com
    Wiec sie zglaszam, banner dodany :)
    m.b.love

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie biorę udział :) a jesień kojarzy mi się z paletą barw, bo nie ma piękniejszej i bogatszej w tak różnorodne a za razem ciepłe kolory pory roku, a pachnie ona jabłkami, śliwkami, herbatą z cytryną i miodem, grzybami oraz deszczem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)