poniedziałek, 26 września 2016

Prawie niespodzianka

Dzisiaj jest dla mnie wyjątkowy dzień...
Nie będę pisać dlaczego. Tylko z tej okazji chcę również z Wami podzielić się moim szczęściem i coś Wam chcę dać. A co to będzie ?? NIESPODZIANKA !


Tak, tak niespodzianka, ale nie do końca. Ponieważ osoba, która wygra sama sobie określi co chce dostać, wpisując w komentarzu 3 słowa. Na ich podstawie coś dla danej osoby wykonam. Te słowa mogą być różnorakie, co tylko do głowy Wam przyjdzie a jednocześnie będzie opisywać co chcecie dostać. : np. dziedzina, technika, motyw, uczucie, kolor, wzór... itd. Przykład: czerwony, sowa, jesień

Zasady zabawy:
1. Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie i podaniem 3 słów (szczegóły podałam wyżej), 
2. Zapisy trwają do 25 października 2016r.
3. Umieścić na swoim blogu lub profilu Facebook banerek informujący o zabawie  
4. W zabawie mogą brać udział wszyscy.
5. Wyniki ogłoszę w ciągu 1-3 dni od zakończenia zapisów.
6. Proszę uwzględnić możliwość wysyłki tylko na terenie Polski.
7. Zastrzegam sobie dodatkowo do 2-3 tygodnie po ogłoszeniu wyników na przygotowanie niespodzianki. Miło mi będzie jeśli zostaniecie u mnie na blogu na dłużej, czy też polubicie moją stronę na Facebook https://www.facebook.com/dasandablogspot


Uwaga!! 

Jak zauważyliście nie napisałam dlaczego ten dzień jest dla mnie wyjątkowy. Dlatego też wśród osób, które poprawnie zgadną przyczynę radości tego dnia ;) wylosuję kolejną nagrodę pocieszenia. Wasze propozycje proszę również podawać w komentarzach.

Pozdrawiam  i zapraszam, 
Dasanda :)

35 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zgłaszam się :) trzy słowa niebieski, kwiatek, zima :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy :) 3 słowa: ciepło, biało, choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do zabawy. 3 słowa pomarańczowy, jesień, kubek

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna forma zabawy . Moje słowa sutasz , mięta , turkus

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.
    Moje trzy słowa: wisior, kwiat, przeźroczysty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią zgłaszam się do zabawy:) Zaraz umieszczę banerek :) Moje słowa to grzebień, ślub, perły

    OdpowiedzUsuń
  7. tulipany, biały, błękit :)
    Banerek już wisi.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłaszam - miś, brązowy, pudełeczko =)
    Hmm może druga rocznica ślubu? Coś więcej trzeba podpowiedzieć =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzę w to :) Najpierw zgaduję - rocznica ślubu :)
    A teraz konkrety: decoupage, stroik, Boże Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawędrowałam tu przez przypadek, ale biorę udział w zabawie :)
    Czyżby miała się powiększyć rodzina i będzie dzidziuś :)?
    Fiolet,biżuteria, kot :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ustawiam się w kolejce po niespodziankę :)
    Dla mnie: melancholia, szarości, deszcz.
    Urodzinki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaintrygowałaś mnie.
    Przydasie, koty, niebieski.
    Banerek tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Rocznica poznania kogoś wyjątkowego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuferek, błękit, decoupage. Banerek na blogu, obserwuję z przyjemnością :) i staję w kolejce. Ja stawiam na awans w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przyłączam się do zabawy:)
    Moje trzy słowa: zielony, dekoracja, pozytywny
    A okazja to może podwyżka w pracy?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm pierwsze co przyszlo Mi Na mysl to powiekszenie rodziny ?😍
    Jesli nie trafilam to I tak ciesze sie Twoim szczesciem :)
    Trzy slowa to : braz turkus handmade :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy, to dzidziuś :).

    Bardzo fajny pomysł na candy.
    Moje trzy słowa, to: brązowy, biżuteria, tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezależnie od powodu szczęścia, chętnie przyłączę się do zabawy:) A słowa: sutasz, granat, świeca:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam chęć zabawy. 3 słowa- jeż,zakładka, słonecznik. Powód radości? Może dowiedziałaś się właśnie,że będziesz mamusią? Pozdrawiam i zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, blog tak różnorodny że każdy znajdzie coś dla siebie :)
    3 słowa :błyszczące , kolorowanie, ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 słowa : jesień deszcz tajemnica :)
    chętnie zostane na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej!
    Cokolwiek by się nie działo cieszę się, że radośnie :)
    Hmmm... po tym jak piszesz faktycznie brzmi to jak nowy członek rodziny ale ja powiem, że to rocznica.
    Zabawa tak fajna, że muszę wziąć udział - bo jak to nie. :) Moje słowa: fiolet, pudełko, łapacz snów.
    Tak sobie myślę, że jakiś kącik tu u Ciebie znajdę żeby się zaszyć i zostać na dłużej, proszę tylko mnie odkurzać co jakiś czas :P
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się przyłączam do zabawy.

    Moje słowa to: szary, niebieski, zielony - daję Ci duże pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się zapisuję bo warto mieć coś wykonanego przez Ciebie. Wspaniałe rzeczy robisz. Pudełeczka, biżuteria, karteczki...Tyle rzeczy że trudno się zdecydować.Moje słowa to : kolczyki, sutasz, szary :-).A okazja to może urodziny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się przyłączę. Moje słowa to: glamour, szyk, bransoletka :-) czy miałaś dziś urodziny? Przy okazji zapraszam na moje candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie się pobawię:)) Trzy słowa: wiosna słońce trawa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się
    moje słowa to
    wspomnienia, skrzydła, kolory

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj to i ja szczęścia spróbuję trzy słowa to błękit, nostalgia, , piękno .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj :)
    Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie :) A szczęściem Twoim wielkim jest dzidziuś :) Moje trzy słowa to : sutasz, turkus i brąz :)
    Banerek dodałam i pozwoliłam sobie dodać Ciebie u mnie bo bardzo mi się tutaj podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka ciekawa zabawa.Moje trzy słowa to morze, pudełko, nostalgia.

    OdpowiedzUsuń
  31. to i ja grzecznie staję w kolejce. A moje trzy słowa: pudełko, anioł czerwień :) A ta radość to może z powodu dzidziusia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, strasznie zaintrygowały mnie zasady zabawy, dlatego z ogromną ciekawością i nadzieją na wygraną ustawiam się w kolejce.
    Moje 3 słowa: ramka, decu, szary.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    3 słowa: Vintage, szary, przydatny
    baner umieszczony: http://aleksisaliss.blogspot.com/

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się zgłaszam. Słowa to: kolorowy, decoupage, lato:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)