poniedziałek, 11 grudnia 2017

Świąteczny box

Postanowiłam w tym roku zmierzyć się z boxem w wersji świątecznej. Jak wiecie za wiele ich nie robiłam, to chyba 3 w życiu, ale spróbować musiałam :) Kolorystykę czerwono-bordową z dodatkiem złota, kremu i zieleni specjalnie wybrałam, aby był jak najbardziej świąteczny. Wewnątrz umieściłam świętą rodzinę - szopkę wyciętą ze zwykłego papieru tylko kilka sztuk skleiłam razem, aby była grubsza, podobnie jelonki i choinki a przez to są sztywniejsze i świetnie się trzymają w takiej wersji. 















Miałam w planach zrobić jeszcze jedną wersję w jasnych, niebieskich odcieniach. Jednak jak to z planami bywa często się zmieniają, a że nie mam potrzeby (czyt. wykorzystania) to zostanie chyba tylko ta jedna. 

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

6 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)