poniedziałek, 12 lutego 2018

Sówka, drzewko i minka - bransoletki

Bransoletki jak najbardziej w moim klimacie. Niebieski - uwielbiam kolor, a w połączeniu jeszcze z szarością i czerwienią... a na końcu jako dodatek (jak ta "wisienka na torcie") sówka. Bardzo mi się spodobała jak ją kupowałam. Dlatego nie zastanawiając się długo dodałam do koszyka i  siup jest u mnie :) 




Drugi komplecik w bardziej eleganckim wykonaniu, czerń, biel i krem. Podobają mi się te kremowe koraliki, przez ich strukturę mają taką głębię, która myślę, że dodaje tylko uroku. Jako uzupełnienie kompletu dołożyłam zawieszki, kwiatka czarnego oraz złote drzewko :)




Na koniec, wesoła, wiosenna bransoletka dla nastolatki :)



Pozdrawiam, 
Dasanda :) 


7 komentarzy:

  1. Ta pierwsza genialna!!!Czy mogę wiedzieć,z jakiego sklepu ta sówka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka wiedzie prym :) wszystkie koraliki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne bransoletki, cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki pięknie ozdobią strój bo są niesamowite. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace ! Życzę jak najwięcej tak uroczych prac :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)