piątek, 15 grudnia 2017

Sal z choinkami

Wzięłam udział w Salu z choinkami u Igiełki MB Był to pierwsza taka zabawa z haftowaniem w jakiej brałam udział (nie licząc mojej zeszłorocznej "Małych rzeczy").  Zapisałam się, ponieważ bardzo spodobały mi się te choineczki (do wyboru były 3 rodzaje).
Zdążyłam na ostatnią chwilę, bo dzisiaj zabawa dobiega końca. Haftować zaczęłam dość szybko bo już pierwszego dnia miałam jedną choineczkę zrobioną, ale potem nici mi brakło w odpowiednich kolorach i musiałam przerwać. No ale jak już je miałam i skończyłam haftować wzięłam się za ich wykończenie i tu były kolejne problemy - podstawowy całkowita zmiana koncepcji, ponieważ nie znalazłam jednej znaczącej rzeczy. No nic myślę trzeba coś innego zrobić to padło na zawieszki, ale.... przy dwóch minimalnie brakło mi materiału po bokach (hmmmm...) trzeba było jakoś zakryć, następnie jak już wszystko miałam gotowe okazało się, że rozpędziłam się przy tworzeniu karteczek i brakło mi kleju... ale jak by nie było JEST ! Skończone ! :)
Aha, zrobiłam małą zmianę we wzorze - zamiast białych gwiazdek na choinka zrobiłam srebrną nicią - aby zyskały połysku ;)

 W między czasie udało mi się niektóre prace uczestników podglądnąć i z zachwytem je podziwiałam, bo są prześliczne. 

Moje zawieszki chciałam aby były takie same i tworzyły pewną spójną całość.





Do tego na odwrocie zostawiłam miejsce np. na życzenia aby mogły również pełnić rolę nie tylko zawieszki, ale i karteczki świątecznej. 




Na chwilę obecną ułożyłam je w formie choinki i powiesiłam na ścianie. Choć nie wiem czy nie zmienię tego jeszcze. 



Tak w skrócie wyglądała moja zabawa w salu. Myślę, że jeszcze za jakiś czas w czymś podobnym wezmę udział. Moniko, bardzo dziękuję Ci za zorganizowanie takiej zabawy i życzę Ci dalszych pomysłów twórczych i sukcesów :)

Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza niehaftujące osoby :))
Dasanda :)

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły te zawieszki . Miałaś dokonały pomysł . Podoba mi się obwódka ze sznurka. Będzie miała Monika niezły orzech do zgryzienia aby wybrać najlepsza prace , bo wszystkie są wyjątkowe.
    Fajna była zabawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale moich i tak nie wzięła pod uwagę :/ :)

      Usuń
  2. Śliczne zawieszki stworzyłaś z tak prostymi a zarazem interesującymi haftami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, na ścianie wygladają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszki! Fajny miałaś pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)