wtorek, 4 marca 2014

Wymanka : WIOSNA w KWIATACH


Dzień coraz dłuższy. Coraz bardziej czuć, że nadchodzi wiosna - przyroda pomału się budzi ze snu zimowego (chociaż u mnie zimy praktycznie nie było). Dzisiaj wracając do domu zatęskniłam za prawdziwą wiosną, za zielenią, kwiatami, śpiewami ptaków, za ciepłymi promieniami słońca...



Dlatego też postanowiłam swoje uczucia wykorzystać, ponieważ od dłuższego czasu miałam ochotę zorganizować wymiankę u mnie na blogu, jednak ciągle brakowało mi pomysłu. Teraz już mam: 


ZAPRASZAM na wymiankę WIOSNA w KWIATACH



Inspiracją wymianki jest tytuł: Wiosna w kwiatach, wybrana kolorystyka na podstawie zdjęcia jak i same zdjęcie.

Zasady: 
1. Zapisać się mogą osoby tylko prowadzące bloga lub posiadające konto na facebooku. Blog ma być oczywiście prowadzony w miarę regularnie i od dłuższego czasu.
2. Zapisy przyjmuję do 21 marca 2014r. w komentarzu pod tym postem należy wyrazić chęć także wysłać emaila na adres aanecialol@gmail.com z potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w wymiance wraz adresem korespondencyjnym na terenie Polski. (Na końcu tego posta będę aktualizować listę chętnych do wymianki.)
3. Należy umieścić banerek u siebie na blogu w pasku bocznym lub w osobnym poście. Osoby z fb proszę o wstawienie informacji u siebie o zabawie.
4. Rozlosuję pary wymiankowe 22 marca 2014r. , które będą się wymieniać prezentami. Listę par umieszczę na blogu, a adresy korespondencyjne wyślę e-mailowo.
5. Paczuszkę należy wysłać do 4 kwietnia 2014r. w ten dzień również chcę dostać na emaila potwierdzenie wysłania wraz z zdjęciem zawartości paczki. Tydzień później, czyli 13 kwietnia 2014r. umieszczamy post na blogu/fb z zdjęciami prezentów otrzymanych jak i podarowanych.
6. Najważniejsze! W paczce powinno znaleźć się: 
  • coś ręcznie zrobionego - inspiracją pracy powinny być: kolory, zdjęcie lub tytuł  wymianki "Wiosna w kwiatach".
  • coś dla ducha:)jakaś herbatka, kawa, słodycze, czy lakier do paznokci, mydełko...
  • jakieś drobiazgi do twórczego wykorzystania
Proszę o przemyślenie chęci wzięcia udziału w zabawie, nikt nie chce zostać rozczarowany i nie dostać prezentu. Nikt nikogo nie zmusza do zabawy, dlatego proszę o traktowanie zasad poważnie. 
Zapraszam do zapisywania się :) 


Lista chętnych :
1. Ja (Dasanda)
2. Selennea
3. Dekupagekinii
4. Małgorzata Kozłowska
5. Dusia
6. Szczęśliwy zakątek
7. Siljia
8. Hubka38
9. Marta Dzwonkowska

13 komentarzy:

  1. hej przez przypadek usunęłam Twój komentarz jeśli możesz to zapisz się jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się piszę na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam sobie Twoje prace i jestem pod dużym rażeniem. Jestem bardzo utalentowana:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/
    P.S. A nad wymianką jeszcze się zastanowię

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, i daje tak dużo możliwości , piszę się pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda że taki krutki termin na realizację bo w tym terminie biorę udział już w dwuch innych wymiankach i z trzecia nie dam rady...szkoda bo fajny temat :) ale może na następna się załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja się zapisuje na taka kolorową wymiankę:)bardzo fajny pomysł:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. również chętna do zabawy baner na http://siljia.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Korci mnie- zapisuję się, bo towarzystwo doborowe :-)- tylko muszę się sprężyć i wyrobić ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma mojego komentarza z wczoraj o tym że chciałabym brać udział w wymiance. Więc piszę jeszcze raz. Mail już wysłałam, baner na blogu podpiernikowymniebem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zobaczyłam maila, ale nie wiedziałam od kogo, pomyślałam że może jakiś komentarz wzięło za spam, ale tam tez go nie było. Tym bardziej dziękuję, za druga próbę zapisania się :)

      Usuń
  10. Ja również się piszę :) http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)