poniedziałek, 6 lipca 2015

Natchnienie na prostotę

Jakie to proste... tylko kilka elementów poskładanych. Często mam ochotę zrobić jakieś wyzwanie twórcze - jednak nie zawsze mam odwagę lub (chyba) chęci to zrealizowania planów. Każdy mój plan/wyzwanie zapisuję do zrobienia, czasem wrócę do tych pomysłów i je wykonam. Jednak częściej jest to natchnienie na bardziej proste rzeczy. Tak było tym razem - nawet na bardo proste zadanie. Komplet zrobiony na elementach srebrnych i typowo dla siebie. Dłuższe kolczyki na sztyftach z malutką zawieszką.




Zrobiłam jeszcze jedną zawieszkę. 



Jeszcze na sam koniec pokażę prostą bransoletkę z perełek i transparentnych koralików. Bardzo delikatna. 




Pozdrawiam,
Dasanda :)

3 komentarze:

  1. Lubię taką biżuterię! bransoletka cudna!!!!! {Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię taką biżuterię. Bardzo podoba mi się komplecik kolczyki i zawieszka. Stylowy minimalizm :)
    Pozdrawiam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne w swojej elegancji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)