piątek, 21 marca 2014

Turkus

 Od dłuższego czasu marzyły mi się kolczyki z turkusu, jednak nigdy nie mogłam ich sobie kupić... Ostatnio te marzenia powróciły, jak znalazłam te kamienie w moich zapasach i postanowiła spełnić woje marzenie choćby takie małe :) Zastanawiam się nad zrobieniem bransoletki jeszcze...



Niestety zdjęcia robione wieczorem, bo za dnia nie ma mnie w domu. 



Na koniec jeszcze trochę wiosny. Co prawda nie kwiatów rosnących typowo na zewnątrz, ale kwiaty wiosenne... Jak ja uwielbiam tulipany. :)


Do dzisiaj można się zapisywać u mnie jeszcze na wymiankę WIOSNA W KWIATACH :) jak ktoś chętny to zapraszam:



Słonecznych dni Wam życzę.

4 komentarze:

  1. Pięknie tu u Ciebie, chyba udało mi się dołączyć do grona obserwatorów, bo ostatnio z tym problemy...zapraszam do siebie http://moje-drugie.blogspot.com.....a do Ciebie z przyjemnością będę wracać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te kolczyki. Lubię takie wiszące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkusy piękne, też kocham te kamienie. Do tak pięknych kolczyków musisz zrobić bransoletkę, koniecznie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łądne kolczyki, mają w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)