poniedziałek, 17 marca 2014

Trochę stempli

Do świat wielkanocnych już coraz bliżej. Wielki Post już trwa, a u wielu z Was widziałam już pierwsze prace wielkanocne. Natchniona waszymi poczynaniami postanowiłam sama zabrać się za robienie kartek wielkanocnych, aby nie robić na ostatnią chwilę. pierwszymi moimi poczynaniami było stworzenie napisów na przód kartki. W sumie nie potrzebowałam ich w tylu wydaniach, ale jakoś tak same się zrobiły..... 









  









Pomyślałam, że może komuś się jakiś spodoba, lub będzie potrzebował na szybko znaleźć coś i użyć do swojej kartki. Dlatego tez dodaję je tutaj, aby każdy (jeśli tylko chce) miał dostęp.
Pozdrawiam gorąco w ten chłodny dzień :)

3 komentarze:

  1. No fajne stempelki, ale czy mi sie wydaje czy w jednym jest literówka?JEZYS??? Bo po polsku jakos mi to nie brzmi...

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł ze stempelkami:) pozdrawiam i dziękuję za udział w Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. banerej u mnie już jest- dane poszły na maila, buźka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)