czwartek, 27 lipca 2017

Kartka na Bożenarodzenie w lipcu :)

Trafiłam wczoraj na wyzwanie, które polega na robieniu karteczek Bożonarodzeniowych prze cały rok. Wytycznym w lipcu było zrobienie kartki typowo religijnej - coś w moim klimacie, ponieważ lubię takie tworzyć. Miała być Matka Boża z Dzieciątkiem lub Rodzina Święta. A ostatnio chodziły mi po głowie pomysły na karteczki świąteczne to postanowiłam coś stworzyć. 
Udało się :) w czasie śniadania, w między czasie przygotowywań do wyjazdu..., ale moje "biurko" jeszcze w pełnym bałaganie twórczym - chyba z posprzątaniem jego czekałam na ten moment. Bo już jest porządek :)
Czas wakacyjny, niedługo wybieram się nad nasze morze (mój pierwszy taki wyjazd w życiu) to postanowiłam połączyć wakacyjny klimat z wytycznymi wyzwania. Błękit dominuje :)





Jak już wyżej wspomniałam karteczkę zgłaszam do wyzwania Kartki Boże Narodzenie 2017 - lipiec


Pozdrawiam,
 Dasanda :)

10 komentarzy:

  1. Elegancka kartka i lipiec jej nie straszny :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że się skusiłaś:)To świetnie,bo karteczka wyszła Ci śliczna!
    Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna grafika :) Śliczna karteczka powstała, doskonale skomponowana :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękność karteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka . Lubię ostatnio ten kolor w papierkowych pracach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)