sobota, 22 kwietnia 2017

Klipsy do butów

Obiecałam to robię kolejny post i to nie z kartkami, a biżuterią, ślubną i dość nie typową. :)
Trafiłam na ciekawy kurs oplatania rivoli, a że zbiegło się to wraz z okazją zrobienia kolejnych klipsów do butów - to skorzystałam z okazji... Oczywiście zmieniłam trochę i dołożyłam wedle zapotrzebowania :p

To są klipsy do ślubu - o czym nie świadczą buty na których zdjęcie zrobiłam, niestety takie miałam pod ręką :P. Myślę, że wybaczycie :)





Podaję również link do tego kursu, jakby ktoś chciał skorzystać :) - Jak opleść rivoli?

Pozdrawiam, 
Dasanda :)


6 komentarzy:

  1. Przepiękna ozdoba, bardzo oryginalny pomysł na ozdobienie butów i całej kreacji

    OdpowiedzUsuń
  2. są tak piękne że mogłyby zawisnąć na uszach :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprawdopodobnie piękne!!!
    Chyba się zakochałam...normalnie mam motylki w brzuchu:)
    Jesteś mistrzynią w swoim fachu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne klipsy, ciekawie wyglądają na butach:-)
    Dzięki za namiary na kurs, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko,nominowałam Twojego bloga do zabawy Liebster Award.Byłoby miło poznać Cię bliżej,ale jeżeli nie będziesz chcaiła podjąć tej zabawy to zrozumiem i uszanuję:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)