czwartek, 17 listopada 2016

Kolczyki z turkusem

Beadingu dopiero się uczę i długa jeszcze droga przede mną. (W sumie to nie uważam, że coś na prawdę umiem robić, tylko ciągle muszę się uczyć). No, ale ciągle trzeba próbować i coś robić nowego. Coraz bardziej podoba mi się ta technika i myślę, że jeszcze w niej posiedzę. Na razie nie zakupuję do tego materiałów, tylko robię z tego co mam, kombinuję, próbuję coś dopasować do siebie... Mam nadzieję, że jako tako mi to wychodzi. 
Zrobiłam długie kolczyki, w których w roli głównej zagrał turkus. 







Pozdrawiam, 
Dasanda:)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszły Ci te kolczyki,masz talent:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne Kolczyki! Jestem nimi zauroczona , tym bardziej ze turkus to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolczyki. Jesteś zdolną osóbką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)