poniedziałek, 12 września 2016

Siateczka na kolorowo

Wielka radość mnie ogarnia, gdy mogę coś zrobić dla najbliższych mi osób: mamy i siostry. Jakoś tak trochę podstępnie zachęciłam, namówiłam je na coś nowego. One jeszcze nie miały tego typu biżuterii. W dodatku mogły sobie same wybrać kolorystykę. A żeby było ciekawiej nie użyłam tylko jednego kolory tylko po trzech. 
Dla mamy zrobiłam naszyjnik. w kolorystyce, różowo-fioletowo z lekką poświatą granatową.







Natomiast siostrze zrobiłam bransoletkę w ciepłych letnich kolorach.  





 Do obu rzeczy wykorzystałam czarną siatkę, aby trochę przygasić kolory i dodać dodatkowej elegancji. Jako wykończenie użyłam ozdobnego zapięcia magnetycznego.

6 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)