sobota, 24 stycznia 2015

Czerń z akcentem

Pierwszy post w nowym roku. Nie będzie, żadnych podsumować... bo jakoś za dużo tego nie było w minionym roku. 
Nowy rok zaczęłam twórczo od prostych kolczyków. Czerń jest kolorem, który chyba do wszystkiego pasuje, ale aby ją przełamać dołożyłam również akcent niebieskiego - shamballa. Kolczyki wyszły dość długie, ale na ramieniu się nie opierają :P




Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów, i ten błękit - to typowo dla mnie uwielbiam takie kolory. 
Miłego weekendu życzę :)

3 komentarze:

  1. A...zapomniałam Cię zaprosić do mojej zabawy karteczkowej, ale nie wiem, czy masz czas ;-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne...ten niebieski tak"rozświetlił" te kolczyki:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)