piątek, 5 grudnia 2014

Wymianka z NIKĄ

Dość dawno temu brałam udział w indywidualnej wymiance i dopiero teraz sobie o niej przypomniałam, a raczej o tym, aby pochwalić się z Wami co otrzymałam. Prosiłam tylko o bransoletkę, bo bardzo mi się je podobają, a niestety nie potrafię ich wyczarować. 
Tą przesyłkę dostałam od NIKI z bloga Decoupage i reszta bujania w chmurach. Zapraszam Was wszystkich do odwiedzenia jej bloga, bo ciekawe rzeczy można u niej zobaczyć :) 

Dostałam dwie bransoletki, kilka scrapków oraz przecudny stempelek z dziewczynka przy studni. Mam nadzieję, że kiedyś go wykorzystam :)



 Piękny wisiorek z babeczką:


Natomiast ja wysłałam o takie rzeczy:


Miłego piątkowego popołudnia życzę :) 

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)