środa, 19 listopada 2014

Biżuteria ślubna

W końcu znalazłam chwilę czasu, aby zrobić zdjęcia biżuterii ślubnej, którą zrobiłam sama dla siebie. Początkowo miałam robić sobie z sutaszu, ale doszłam do wniosku, że wolę coś delikatniejszego i potem z białego sutaszu to raczej bym już nie ubrała, chociaż... 
W każdym razie zrobiłam z różnego rodzaju koralików i oczywiście w moim przypadku w grę wchodziły tylko elementy srebrne. Jako główne były koraliki Swarovski Crystal: Baroque w kolczykach i w naszyjniku, natomiast w bransoletce Octagon. Oprócz tego wiele w innych kształtach i rozmiarach. 
W sumie zanim powstało to co zrobiłam to było ich kilka wersji, bo sama nie wiedziałam co chce :)  To bransoletka się brzydko układała, to kolczyki były za duże itd., jednak efekt końcowy bardzo mi się podoba. 
Zrobiłam kolczyki, bransoletkę i naszyjnik, oraz grzebień do włosów. Grzebień założyłam dopiero później, ponieważ do kościoła miałam welon i jego miejsce miała zając właśnie ta ozdoba, bo nie chciałam żywych kwiatów.
Teraz czas na zdjęcia:














Tu jeszcze zdjęcie przed premiera ślubną - chciałam zobaczyć jak grzebień prezentuje się we włosach (tutaj wykorzystałam siostrę). 


Tak zestaw wyglądał na mnie w tym pięknym dla Nas dniu :) 


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga :)

5 komentarzy:

  1. Piękny zestaw i właśnie widać to najlepiej na Tobie. Idealnie pasuje do sukienki. Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią - kryształki idealnie pasują do takiej zwiewnej sukni :-) Ostatnie zdjęcia najlepiej oddają urok całości
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała z Was para! Piękna panna młoda w pięknej biżuterii!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Wspaniała biżuteria chciałabym taką posiadać.Pozdrawiam i dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i delikatna biżuteria :) idealna dla Panny młodej:) grzebyk to mój faworyt:) wygladalaś zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)