poniedziałek, 17 grudnia 2012

Podsumowanie wymianki Świątecznej

Brałam udział w wymiance świątecznej organizowanej przez Corale - @rt. Bardzo spodobał mi się pomysł na taką wymianę, ponieważ okreś świąteczny to bardzo fajny czas właśnie na niespodziewane upominki. 
Na początku bardzo chce podziękować organizatorce tej wymianki, za inicjatywę i czas który powierzyła nam wszystkim, aby zorganizować wymianę. 

To podsumowanie miałam umieścić dwa dni temu, lecz niestety wówczas było to dla mnie niemożliwe.

W ramach tej zabawy losowane były pary osób, ktore między sobą wymieniały się prezentami. Moją para była Magda z bloga: Babskie blogowanie. Zapraszam Was do odwiedzenia jej bloga i oglądnięcia jej twórczości.
Prezent jaki przygotowałam dla Magdy: 



 Mam tylko nadzieję, że ten upominek jaki wysłałam choć troszkę spodobał się. A przygotowałam dla Niej: choinkę z szyszek (pomalowana na złoto, delikatnie ozdobioną brokatem, którego na zdjęciu ledwo widać różyczkami i koralikami, kolczyki z sutaszu, kilka srebrnych gwiazdek oraz trochę przydasi oraz słodyczy o których zapomniałam na zdjęciu.


Prezent od Magdy:


Czyli: okrągła miseczka ręcznie malowana, 3 drewniane gwiazdki i 6 kulek również ręcznie malowanych, gwiazdki robione na szydełku, serwetki, świecznik do ozdobienia, oraz karteczkę z życzeniami i słodycze, jednak je nie umieściłam na zdjęciu - po prostu zapomniałam.

Życzę wszystkim spokojnych przygotowań do świąt Bożego Narodzenia.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja szyszkowa choinka i miseczka, którą dostałaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)