wtorek, 18 grudnia 2012

Bombki ręcznie malowane

Kilka lat tamu namalowałam bombki na choinkę. Niestety tego już nie powtórzyłam, ponieważ i tak za dużo ozdób świątecznych mam w domu i nie mam co z nimi robić. Z góry przepraszam za jakość ich zdjęć, ale niestety nie mam lepszych w chwili obecnej. To nie są wszystkie bombki jakie namalowałam. Ale pokażę ile mam. Bombki te namalowane zostały farbami akrylowymi na bombkach plastikowych - i chyba ten czynnik sprawił ze pomalowałam je, ponieważ bardzo mi się nie podobały.


















Każdą starałam się wykonać w innym stylu. Mnie do dziś dnia bardzo się one podobają. :)


6 komentarzy:

  1. i dobrze bo bombki są przepiękne :) i o niebo lepsze niż plastikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale zdolne masz łapki :)
    bombki są piękne ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczarowała mnie ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta pierwsza najbardziej się podoba i w tym roku jest w centralnym miejscu na choince, bo już ja ubrałam.

      Usuń
  4. Piękne, jak to miło jest mieć talent. Zawsze marzyłam, aby malować, ale niestety Bozia talentu nie dała. Zazdroszczę zdolności,

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! zawsze chcialam zrobic sobie podobna kolekcje, ale umiejetnosci nie te... Aniolek jak ze swiatecznych obrazów, przeslodki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)