piątek, 29 czerwca 2018

Zakładki w kwiatach

Na chwilę zmienię klimat moich poprzednich postów z komunijnych. Dla odmiany pokażę dzisiaj dwie zakładki, które z wielką przyjemnością zrobiłam dla wspaniałej kobiety, która w pewien sposób wpłynęłam na mnie, mojej "dawnej" wychowawczyni. Poprosiła mnie o wykonanie ich... i nie ukrywam, że sprawiło mi to ogromną radość - że mogłam coś dla niej zrobić, że coś co robię jej się podoba :) 








Na zakończenie pokażę jeszcze jedną karteczkę zrobioną dla koleżanki na jej urodziny. Zrobiłam ją zaraz po tym jak zakupiłam wykrojniki na te kwiatki, i szczerze mówiąc bardzo przypadły mi do gustu. Lubię robić karteczki, które po włożeniu do koperty i są wysyłane drogą tradycyjną dobrze wyglądają, a nieestetycznie się zniekształcają.






Pozdrawiam i zapraszam na mojego fp lub instagram @dasanda_one
Dasanda :)

3 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)