poniedziałek, 27 listopada 2017

Podsumowanie wysyłek

Dzisiejszy post będzie podsumowujący rzeczy jakie wysłałam do moich blogowych koleżanek. wybaczcie, że w taki sposób to robię, ale zupełnie zapomniałam robić zdjęć całości przesyłek oraz za to, że dopiero teraz taki post. 
Jeszcze w wakacje poleciała przesyłka do Ady z bloga Ada Art & Craft. Rok temu podarowała mi śliczne wykrojniki i tak chciałam się jej za to odwdzięczyć. Ada dużo chwaliła moją biżuterię, dlatego też to znalazło się w przesyłce. 

Zdjęcie pochodzi z bloga Ady



 Kolejne przesyłki poleciały do Natalii F z bloga Zaczarowany papier oraz do Ani s z bloga Płonące motyle za udział w mojej zabawie "z określeniami". Do nich powędrowało kilka drobiazgów głównie do scrapowania oraz zakładki do książek (po jednej ze zdjęcia poniżej), trochę z biżuterii, haftowane zawieszki choinkowe i karteczka.










Do Janiny z bloga Jankowy hend-mejd różnisty poleciała całą nagroda z mojego candy - pudełko przydasi oraz karteczka. 



No to tyle na dzisiaj. Miłej nocy Wam życzę. 

P.S. Pieczecie pierniczki?? Macie jakiś sprawdzony sposób ??


Dasanda :)




1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)