poniedziałek, 18 września 2017

Kolorowy szał

Jesień pomału się zbliża, a mi zachciało się kolorów. Dopadłam koraliki, kilka zawieszek i powstał kolejny stosik bransoletek tym razem ze złotymi zawieszkami. Przyjemna i wdzięczna praca, od tych kolorów i różnorodności zawieszek uśmiech pojawiał się w sercu. Miło porobić coś tak sympatycznego. Tworząc je nie myślałam o tym po co mi one, a teraz?? Pudełko z bransoletkami zapełnione.Eh...
  





 A może mała prezentacja w przykładowych zestawach ?? 













Może ma ktoś ochotę?? :P
Czekam na Wasze opinie, macie jakieś typy?? Który zestaw przypadł Wam do gustu, a może jaki Wy stworzylibyście zestaw??


Pozdrawiam kolorowo, 
Dasanda :)

12 komentarzy:

  1. Są śliczne :)Fiolety, białe i błekity- najładniesze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolekcja. Super wyglądają w zestawach. Szczególnie te w delikatnych, jasnych kolorach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś bransoletek. Fajne i kolorowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszalałaś:) Mnie bardziej w zestawach się podobają :) Pięknie wygląda ten w błekitach i bardzo jasny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne;) Pięknie się prezentują w zestawach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki i taka gama kolorów że można stworzyć zestaw o jakim się tylko zamarzy. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale hurcik :) Piękne zestawienia porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyle :)))) zakochałam się w tych fioletach :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękności. Mi najbardziej ostatnie zestawienie się podoba. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne ja kocham bransoletki. Zawsze mam chociaż jedną na ręce. Miałabym problem z wyborem. Piękne błękity z gwiazdkami i wrzosowe z motylkami, czerwono-czarne ale pozostałe również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)