środa, 4 stycznia 2017

Moje wyzwanie w KTW - zapraszam

W grudniu zostałam poproszona, żebym została gościnną projektantką na blogu Klub Twórczych Mam. Jak przeczytałam wiadomość z tą informacją o mało nie podskoczyłam do nieba z radości. Bardzo się cieszę, że mnie chciały, że ktoś mnie doceniał. Ah jak takie momenty dają radości i motywują do pracy. :)
Mój banerek :) 



Dlatego i ja z mojego domu blogowego zapraszam Was serdecznie na wyzwanie. Trwa ono już kilka dni, ale czas jeszcze macie do 25 stycznia.
Temat wyzwania to:
KARNAWAŁOWE SZALEŃSTWO

W ramach tej zabawy przygotowałam dla Was małą niespodziankę 

 









Zapraszam do zabawy :)
Dasanda


3 komentarze:

  1. Bardzo Ci gratuluję.Miło rozpoczęłaś Nowy Rok:)Zyczę więc by ta współpraca przynosiła Ci wiele radości.
    PS.Może wpadnie mi jakiś ciekawy pomysł do głowy,bo chętnie pisałabym się na to wyzwanie:)
    POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze się zgodziłaś na poprowadzenie tego wyzwania :)Pieknie tworzysz :)Pozdrowienia od zespołu KTM.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)