czwartek, 28 kwietnia 2016

Komunijna niebieska karteczka

W poprzednim poście była różowa karteczka z okazji I Komunii Świętej dla dziewczynki. Jednak, aby była równowaga to i dla chłopca też się znajdzie. Tym razem kolor niebieski dominuje. Również prosta w kompozycji, ale takie chyba najbardziej mi odpowiadają. Do ozdobienia tej karteczki - całkiem przypadkiem użyłam różyczek zrobionych ze wstążeczek i efekt nawet mi się podoba. 





Taka wiosna do mnie zawitała. Też tak u Was było?? 







Tak u mnie dzisiaj rano było ok godz. 10. Dodam jeszcze, że wcześniej było śniegu znaczenie więcej. Drzewa i krzewy były tak pokryte białym puchem, że ich gałęzie zwisały do ziemi, a nawet niektóre zostały połamane. 


Pozdrawiam, 
Dasanda :)

2 komentarze:

  1. Ale niezłe jaja z tym śniegiem ! Szok ! U mnie nie ma tak ekstremalnie ale te okrutnie ale okrutnie zimno :/ Piękna Karteczka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka subtelna.
    U mnie wczoraj podał śnieg, ale tylko rano, później było 16 stopni, a za to dzisiaj leje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)