wtorek, 22 marca 2016

Wymianka - Na powitanie wiosny - podsumowanie

Kalendarzową wiosnę już mamy od dwóch dni. Na zewnątrz również jakieś pierwsze oznaki można znaleźć. Jednak z pogodą to różnie jeszcze bywa... wiosna walczy z zimą jeszcze. Dlatego też jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę zorganizowaną przez Etoilę z bloga Rękodzieło Etoile, której tematem wiodącym była wiosna. Z chęcią zapisałam się, ponieważ mogłam zrobić coś związanego z wiosną. 

Zrobiłam dla niej Pudełko decoupage z bukietem wiosennych kwiatów, w komplecie zrobiłam również świeczkę, oraz bransoletkę triple flat spital. A, że święta już za pasem to ozdobiłam cekinami jajko styropianowe. Do tego dorzuciłam jeszcze kilka drobiazgów dla ciała i ducha oraz innych, które mam nadzieję, że wykorzysta w swoich pracach. Chyba łatwiej niż opisywać będzie pokazać co jej wysłałam:








 

Natomiast ja dostałam śliczny komplecik dekoracyjny: wianuszek, jajko i świecznik, dwie bransoletki, kolczyki jakich jeszcze nie mam a mam ich wiele oraz co skradło moje serce i męża czyli magnesiki... zobaczcie sami ile dobroci. 







Najciekawsze jest to, że do kilku dniach dostałam jeszcze dokładkę samych dobroci do robienia karteczek. Zaskoczyło mnie oczywiście mile zachowanie Etoile, ponieważ po otrzymaniu mojej paczki, poczuła, że za dużo dostała przydasi i postanowiła dosłać coś jeszcze. Szczerze mówiąc teraz mi trochę głupio, że aż tyle dobroci dostałam i mam poczucie, że teraz ja za mało posłałam.


Pozdrawiam serdecznie, 
Dasanda :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne to pudełko i świeca!!! Bardzo podobają mi się te kwiaty. Trudno wyrazić słowami mój zachwyt.
    Uwielbiam wiosnę.
    Pozdrawiam!
    Zdrowych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałyście obie bardzo udaną wymiankę, śliczne i bogate prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za prezenty;-) ja też jestem zadowolona z naszej wymianki i dodałam już post na blogu;-) tymi przydasiami w ogóle się nie przejmuj i nie czuj się zobowiązana;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio wzięłam się za decoupage i moje pudełko z szufladką wyszło całkiem całkiem! :-) Pierwsze i mam nadzieję, że nie ostatnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)