środa, 13 stycznia 2016

Na wzór innego

Pudełko decoupage. Zrobione zostało z wzoru, z którego jakiś czas temu zrobiłam komódkę. Jednak w tle kolory nieznacznie się różnią, no i oczywiście całą kompozycją, bo ciężko byłoby zrobić identyczną kompozycję na zupełnie innych przedmiotach.



Tak dla przypomnienia zdjęcia obu przedmiotów. Fajny komplecik z tego powstał.




Tak się zastanawiam, czy kiedyś zrobię choć po jednej rzeczy z tych wzorów serwetek jakich mam... Staram się, aby każda rzecz była z innego wzoru. Jednak pewnie jak wiele osób ma takie swoje ulubione wzory.

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

5 komentarzy:

  1. Ja też mam swoje ulubione wzory i często je wykorzystuję (częściej niż inne). Pudełko świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale romantyczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik , ja dzisiaj wróciłam z ikea z komódka i tez będę ozdabiac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)