poniedziałek, 23 marca 2015

Kartka na wielkanoc

Kolejne Święta coraz bliżej. W tym czasie szczególnie pamięta się o rodzinie, znajomych..., a tym samym czas na kartki wielkanocne. 
Dawno nic szczególnego nie robiłam. Dlatego też, moje tworzenie zaczęło się od odgrzebywania materiałów i przenoszenia pudeł. Jednak wykonanie kartki dało mi tyle radości :) 

Skarby do rękodzieła obecnie trzymam na strychu i trochę tam zimno, także ogromny problem w tym przypadku sprawił mi klej, który po prostu nie nadawał się już do niczego. Chociaż zdesperowana i spragniona twórczych wrażeń i postanowiłam go rozciąć, co było dobrym pomysłem, bo w samym środku znalazły się resztki kleju, które nie zmieniły swoich właściwości :P

Zielona karteczka w kropeczki:




Dziękuję wszystkim, którzy mnie dalej odwiedzają mimo moich rzadkich wizyt tu na blogu. Postaram się poprawić. Miłego dnia :) 

3 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)