środa, 24 października 2012

Kuferek na wesele i III. odsłona "sylwestrowej nocy"

Na początek przedstawię kuferek jaki wykonałam jako upominek na ślub koleżanki. Mam nadzieję, że choć trochę się jej spodobał. Kuferek zamykany jest na kluczyk, wewnątrz na spodzie jest ciemno czerwony materiał a resztę tylko wylakierowałam. Z zewnątrz pomalowałam na różowo, na górze nakleiłam serwetkę z różami a boki wieczka ozdobiłam odręcznie robioną kratką, aby skomponować całość do tła serwetki. Aby kuferek nie był zbyt słodki dołożyłam zieloną wstążeczkę z kokardką.W efekcie prezentuje się tak: 



W ubiegły czwartek minął termin przedstawienia postępów w sal'u "Sylwestrowa noc". Niestety z przyczyn technicznych nie byłam wstanie wtedy opublikować zdjęcia. 
Od wcześniejszej odsłony nie przybyło mi za wiele, ale zawsze to coś. Wówczas obrazek wyglądał tak:


Obecnie parę krzyżyków już przybyło, jednak zgodnie z zasadami zdjęcie zostało wykonane w terminie prezentacji, czyli 18 października.

Jeszcze na koniec małe info: Przesyłki z wygraną u mnie na blogu zostały już wysłane.

Dziękuję wszystkim, którzy mojego bloga odwiedzają a zwłaszcza nowych obserwatorów.

5 komentarzy:

  1. Kuferek sliczny.podziwiam za postępy w pracy...i czekam na efekt końcowy.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka dbałość o szczegóły :) Ładne dobranie dodatków, bardzo elegancki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuferek uroczy, mnie też ostatnio wzięło na różowe barwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)