poniedziałek, 23 lipca 2012

sutasz na wesele :) i ćma ;P

Długo zastanawiałam się czy zrobić cobie jakąś biżuterię na wesele, na którym już byłam... Po licznych namowach i własnej determinacji w końcu udało się. Kolory dobrane są do sukienki. W komplecie zrobiłam kolczyki i bransoletkę, bez wisiorka czy większego naszyjnika. całą biżuterię wykonałam haftem sutasz, ponieważ w ostatnim czasie jestem nią zachwycona.

Cały komplet razem: 
 
 I z osobna: kolczyki:
 i bransoletka.

Najlepsze w tej biżuterii jest to, że mimo nawet dużych rozmiarów jest ona naprawdę lekka.
Zdjęcia były już robione po uroczystości, więc jak widać komplet przetrwał całą noc :)

Na koniec pokażę zdjęcie ćmy jaką znalazłam w domu :)  Zachwyciły mnie w niej kolory, więc musiałam ją uwiecznić na zdjęciu :) 

Jak wam się podoba ?? Bo mnie bardzo :)

4 komentarze:

  1. ćmy to ja tekiej jeszcze nie widziałam ... pieny komplecik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to Zmrocznik gładysz- Deilephila elpenor. To motyl nocny, nie ćma. Żywi się nektarem z kwiatów. Jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ale dziwna ćma, bądź jak napisała poprzedniczka, motyl nocny. Nigdy jeszcze takiego nie widziałam. Ciekawy okaz ;) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta ćma, a jakiej wielkości była?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)