czwartek, 10 maja 2012

Wiosennie natchniona życiem

Witam Wszystkich serdecznie,
Nie mam ostatnio czasu za bardzo na tworzenie czegokolwiek. Najbardziej brakuje mi malarstwa, ale niestety do tego potrzebuję dużo czasu i miejsca (które obecnie zajęte jest czym innym). Jak tylko zdobędę trochę oddechu to muszę coś namalować... MUSZĘ!! :D
Wróciłam zmęczona z zajęć i dostałam dzisiaj wspaniałą niespodziankę, tzn. paczuszkę od Etoile . Dostałam śliczną biżuterię, którą pokażę Wam jutro :) ZAPRASZAM

Jakiś czas temu zrobiłam sobie bransoletkę z koralików modułowych. Bardzo mi się spodobała ich kolorystyka i nie mogłam się oprzeć. Bazę wykonałam z bransoletki, która miałam jeszcze w podstawówce. To była jedna z niewielu pozostałości.


Zrobiłam również 2 zakładki decoupage do książki kucharskiej, chociaż nie mają w sobie nic wspólnego z kuchnią. Zrobiłam na zwykłej tekturce z bloku, byłam ciekawa czy jest w ogóle możliwe decoupage na tym materiale. Wiecie jak to jest - człowiek musi uczyć się na swoich błędach. Wniosek - na zakładki zwykła tekturka może być, ale przedmioty większego formatu odpadają.

Początkiem tygodnia też chorowałam, nie miałam za bardzo siły na nic. Jak już jakimś cudem nabrałam trochę siły to zrobiłam kolczyki. Zeszło mi z nimi cały dzień. Chociaż wiele pracy nie było przy nich. Niestety zdrowie mi nie pomogło na więcej. Planuję zrobić jeszcze bransoletkę do kompletu, ale też dopiero za jakiś czas.



Na koniec kilka zdjęć kwiatów jabłoni. Jak ja kocham wiosnę. teraz już kwiatów prawie w ogóle nie mia, ale zostały mi zdjęcia. Uwielbiam okres wiosny to jak cała przyroda zaczyna się rozwijać, te świeże i soczyste kolory. To jest piękne :)  Na szczęście zdążyłam zrobić kilka: 



 Na koniec pragnę podziękować osobom, które dobrowolnie dodały mnie do swoich obserwowanych oraz pozostawiły po sobie komentarz. 
DZIĘKUJĘ WAM.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :) 

2 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)