poniedziałek, 26 czerwca 2017

Słodki bukiet

Podjęłam wyzwanie słodkiego bukietu. Pierwszy raz robiłam słodki bukiet - bukiet z czekoladek Ferrero Rocher. Szczerze mówiąc jak usłyszałam ten pomysł to tylko oczy mi się zaświeciły, ponieważ lubię robić coś nowego. Było to dla mnie pewnego rodzaju wyzwanie, jak to zrobić, aby było dobrze?? Miałam małą "wpadkę" podczas jego robienia. Uznałam, że każdą czekoladkę lepiej owinąć jeszcze folią i tym samym zrobiły się "wyższe" i wymagały mniejszego rozmiaru bazy na której je kleiłam inaczej potrzebowałam bym ich więcej. Jednak w efekcie końcowym wyszedł tak... 









Zrobiłam również karteczkę na ślub. Zupełnie inna niż do tej pory robiłam, ale jak najbardziej w moich upodobaniach. Znów miałam w ręce farbki i pędzelek :)




Co myślicie?? 
Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś podobny wykonam :)

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

3 komentarze:

  1. Pięknie wyszło :D co do wpadki to człowiek uczy się na błędach a takie "czekoladkowe błędy" na pewno są słodkie w wykonaniu. Osobiście wolę Rafaello, ale nie odmówiłabym takiemu bukiecikowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bukiecik, ale bardzo podoba mi się ta kartka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)