środa, 21 grudnia 2016

Podsumowanie akcji wyszywania małych rzeczy

Post ten miał ukazać się wczoraj, ale niestety nie dałam rady zrobić zdjęć. Dlatego teraz nadrabiam i pokazuję te kilka małych hafcików. Niestety zrobiłam tylko 6, ale jak ma moje możliwości to myślę, że i tak nieźle. Zaczęłam od dwóch aniołków, bo urzekły mnie. Kolejno powstały misie tak z myślą o synku, a dwa ostatnie to tak wyszło. Miałam ogromną ochotę zrobić całą serię, ale niestety z... (poniżej) odebrało mi chęci.








Mam jeszcze dwa stare, do których mam sentyment - jedne z pierwszych moich haftów w życiu (mają prawie 20 lat) i również je chciałam oprawić. 

Do tego dokupiłam takie ramki, aby szybko oprawić i łatwo byłoby powiesić. 


Tylko niestety nie sprawdziłam rozmiarów i się nie mieszczą.. Zobaczcie sami: :(





No właśnie o to był powód, że zaprzestałam dalszego wyszywania. Teraz muszę coś innego wymyśleć. 

Zapraszam do obejrzenia postów innych osób, które razem ze mną haftowały małe rzeczy. (Zapraszam do obejrzenia ich pozostałych prac :))

1. Dasanda (ja) 2.  Adrianna Bartnik 3. Ada Art&Craft 4. Natalia F - Zaczarowany papier

9 komentarzy:

  1. Nie zniechęcaj się bo śliczne są te hafciki. Nie teraz to innym razem oprawisz . Aniołki są śliczne i jeśli tylko z powodu ramek miałabyś ich nie wyeksponowaś to wielka szkoda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdziesz jakiś fajny pomysł na oprawę :) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki śliczne. Musisz jeszcze poszukać, a na pewno znajdziesz właściwą oprawę. Popytaj na Lwowskiej za mostem, może tam coś znajdziesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki piękne ! Bardzo mi się podoba :) Hafciki pierwsza klasa :) Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki:-) Na pewno coś z nich wymyślisz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje hafty są prześliczne.Ja to jednak trochę prostsze wzory wybrałam:)
    Hafciki zrobiłam trzy,ale jeden całkowicie zniszczyłam "Tworząc" bombki:)
    Dwie właśnie wrzuciłam na bloga,ale otrzegam,że widok miły dla oczu nie jest;)
    W kwestii haftowanych bombek to ja jeszcze się muszę dużo uczyć...
    Dziękuję Ci za zabawę,bo haftować lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super maleństwa. Możesz je podkleić na kartoniku a rameczkę zrobić ze scrapków. Na tył filc lub piankę albo w formie wafelka. Wpadnij na mojego bloga mam tam masę podobnych maleństw różnie wykorzystanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)