sobota, 26 maja 2012

Bo mame ma się tylko jedną...

" Dziękuję, mamo, za wszystkie chwile
Dziękuję, mamo, jak umiem najczulej
Dziękuję, mamo, za troske w oczach
I uśmiech, co kryje Twój ból i rozpacz
Ale najbardziej dziękuję za to
Że jesteś, mamo, że jesteś, mamo,
Bo tym, że jesteś  zawsze pomagasz
Prostować plecy gdy życie smaga


Dziękuję, mamo..."
/Anna German - Dziękuję Mamo/




Skoro mamy dzisiaj dzień Mamy, to pokażę co przygotowałam dla swojej mamy i mamie bliskiej mi osobie. Pierwszy raz wykonywałam pudełka technika decoupage. Ja jestem zadowolona z efekty końcowego, mam nadzieję, że inny tez tak uważają. Oto one: 

Lilie różowe:



Lamparty, to dla mojej mamy :) Bardzo się jej podobał ten wzór, więc musiałam dla  niej go zrobić:



I jeszcze na koniec oba razem :) 
 Dół pudełka malowałam farbami akrylowymi i zwykłą emulsją. wewnątrz pudełka tylko pokryłam lakierem.

Na koniec życzę wszystkiego najlepszego, aby każdy dzień krył w sobie chwile szczęśliwe i pełne miłości dla wszystkich mam :)
Pozdrawiam wszystkich gorąco :*

3 komentarze:

  1. Oba pudeleczka sa sliczne, sama nie wiem ktore bardziej mi przypadlo do gustu... chyba to z kwiatkami :) mama napewno byla szczesliwa :)
    pozdrawiam i milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. och oba pudełeczka sa naprawde przecudne .... i ten motyw z lampartami przeswietny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie ta kocia też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)