piątek, 30 marca 2012

kolczyki

Pokaże teraz kolczyki, każde wykonane inaczej. 
Pierwsze  są wykonane najprościej, czyli zwykłe koraliki nawleczone na szpilki. Koraliki uzyskałam z bransoletki, ktorą skracałam, a pozostałe elementy są srebrne, ponieważ jestem uczulona chyba na nikiel, choć ostatnio wątpię w to. (Wydaje mi się, że na coś jeszcze).
Koraliki świetnie odbijają światło, co w miarę ukazuje zdjęcie ich.
 Następna para wykonana była na prezent dla koleżanki. Niestety zdjęcie trochę kolory oszukuje, w rzeczywistości są w odcieniach fioletu. Niestety nie mogę zrobić nowego zdjęcia w realnych kolorach. Kolczyki wykonane są na drewnianych bazach i pomalowane farbami akrylowymi.
 A ostatnie kolczyki, jakie dzisiaj wklejam to wykonane z sznureczków sutasz. Po tym jak założyłam bloga zobaczyłam tyle świetnej biżuterii wykonana tą techniką to chciałam też sama spróbować. To moja pierwsza próba, więc wybaczcie na niedociągnięcia w wykonaniu. Mnie i tak się podobają jak na brak doświadczenia w tej kwestii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)