środa, 15 lutego 2012

Ptaki

Nadszedł w końcu ten dzień, gdy założyłam bloga. Będę tutaj umieszczać moje prace: rysunki i obrazy... a może jeszcze coś innego.  Wszystko to, co jest wynikiem tego co lubię robić w wolnym czasie. W rysunku i malarstwie jestem samoukiem, jedyne lekcje jakie miałam to zajęcia z plastyki w szkole heh :)
Kocham to robić :D

"Świat bez sztuki naraża się na to, że będzie światem zamkniętym na miłość"
Jan Paweł II        


Na początek pokażę 2 prace wykonane pastelami suchymi, które przedstawiają ptaki.
Papuga, format A3, pastele suche

Dzierżba czarnoczelna, format A3, pastele suche 

W kolejnych postach będę umieszczała następne prace. Mam nadzieję, że chociaż niektóre spodobają się komuś :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)