niedziela, 24 listopada 2013

Zaległe niespodzianki

W ostatnim czasie ciężko u mnie z czasem...Posty rzadko umieszczam, ale postaram się to zmienić. Mimo, iż nie komentuję to wasze blogi odwiedzam :) Ah ten czas - szkoda, że tak szybko mija.

Nie pochwaliłam się Wam jeszcze, że wygrałam Candy serwetkowe na blogu Decoupage i reszta bujania w hmurach - Dziękuję Ci za nie bardzo. A Was zapraszam do odwiedzenia właśnie tego bloga, bo na prawdę warto :)



W ubiegłym tygodniu czekała na mnie też kolejna niespodzianka. A mianowicie dostałam przesyłkę z Czech - tyle chyba starczy - wiecie co mam na myśli: Preciosa ornela - tutaj możecie się zapisać: >>klik<<
Dostałam dwa opakowania koralików, bardzo podobają mi się ich kolory. Jak na razie myślę w jaki sposób je wykorzystać. Do tego dostałam także ulotkę z inspiracją na wykorzystanie koralików wraz z instrukcją wykonania.



Na dzisiaj tyle,... zapraszam do kolejnych odwiedzin. Pozdrawiam,
Dasanda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)