wtorek, 10 grudnia 2013

Wymianka Świąteczna - zakończona

Święta, Święta, Mikołaj, Święta, Święta... atmosferę świąteczną już czuć pomału. Miasta już prawie wszystkie ubrane na święta, w domach zapach pieników na choinkę, w sklepach szał zakupowy, tylko przynajmniej u mnie brak śniegu - co prawda był coś w weekend, ale niewiele i tak szybko jak się pojawił to jeszcze szybciej znikł. 

Brałam udział w wymiance świątecznej organizowanej przez Corale-@rt . Moją parą wymiankową była Brydzia z bloga: Dzień za dniem zapraszam Was wszystkich do odwiedzin jej bloga o oglądnięcie jej wspaniałych rzeczy jakie tworzy. Brydziu dziękuję Ci za wspaniały prezent mikołajkowy. Paczuszkę dostałam w południe w piątek prawie w Mikołaja. Niestety w ten weekend miałam zajęcia a wczoraj późno wróciłam z pracy, dlatego dopiero teraz piszę tego posta. 

Dobra na tyle koniec teraz czas na zdjęcia, pochwalić się tym co dostałam i tym co podarowałam :) 

Do Brydzi wysłałam: 

 



 Jeszcze raz całość: Kolczyki z sutaszu, komplet białych kolczyków z bransoletką, i 3 inne pary kolczyków, 2 karteczki do wysłania na święta, Świeczkę ozdobioną serwetką, choinkę z wstążeczek, mikołaja na butelkę (nalewkę świąteczną), trochę wstążeczek, serwetki do decu, bo Brydzia - widziałam, że lubi tą technikę, trochę scrapowych gwiazdek i śnieżynek - ze swoją pomysłowością na pewno coś wymyśli na ich wykorzystanie, no i oczywiście słodyczy troszeczkę.

 

 Natomiast mój Mikołaj (Brydzia) przyniósł mi: 

Śliczne Świąteczne pudełeczko, bombkę decu, herbatkę - bardzo dobrą zresztą :), i worek łakoci: orzeszków, pierniczków i trochę czekoladowych słodkości. 



 Jeszcze raz dziękuję za przesyłkę.

Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)