piątek, 17 listopada 2017

Szarość i róż - pudełko dla Madzi

Ostatnio dużo robię pudełek dla dzieci na różne okazje, jednak dla swojego Skarba jeszcze nie zrobiłam :( a chyba dlatego, że szukam ciągle szukam odpowiedniej grafiki/motywu. Mam nadzieję, że dość szybko mu zrobię, jak na razie korzysta ze wszystkich dostęponych w domu :))
Dzisiaj chcę Wam pokazać pudełko zrobione od Madzi dla Madzi :) kolejnej małej dziewczynki. Tym razem z piękną Młodą Damą na wieczku :)  Bardzo podoba mi się ta serwetka i jak znalazłam dziewczynę, która ma na zbyciu to wzięłam kilka sztuk, no i kilka innych w tym samym stylu, bo u mnie w pudle niestety nie miałam nic takiego. 
Dół pudełka pozostał w szarości, ale z akcentem różowym.Wewnątrz już tradycyjnie u mnie znalazła się małą dedykacja. 





Dawno ne byłam tak zadowolona z pracy, a chyba dlatego, że jest taka w moim stylu. Mam tylko nadzieję, że obdarowana osoba również będzie zadowolona z niego (jak trochę podrośnie:))

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

2 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)