piątek, 14 września 2012

Wyróżnienie :)

Wielką niespodzianką dla mnie było to, iż dostałam moje pierwsze wyróżnienie, tzn. mój blog. zaskoczona byłam niesamowicie do tego ile radości... i entuzjazmu do dalszego tworzenia.

To wyróżnienia dostałam od  M.Argherita z bloga Bziki M.Argherity... Zapraszam wszystkich do odwiedzenia jej bloga i nieoglądnięcia wszystkiego co tworzy.



W ramach tego wyróżnienia powinnam napisać 11 zdań o sobie i wybrać kolejne blogi, które ja wyróżniam.
Zacznę może od informacji o mnie:

1. Jestem szczęśliwa :)
2. Jestem studentką ekonomi, co nie ma nic wspólnego z moją pasją.
3. Upór to moja cecha charakteru.
4. Staram się podchodzić do życia z optymizmem, ale miewam chwile zwątpienia.
5. Uwielbiam patrzeć na niebo pełne gwiazd.
6. Nie widać tego na blogu, ale także lubię piec różne ciasta i ciasteczka.
7. Lubię robić różne rzeczy rękodzielnicze, niektóre z nich można oglądnąć u mnie na blogu.
8. Jednak największą pasją darzę rysunek, a głównie malarstwo.
9.Uwielbiam zdjęcia makro.
10. Lubię piękno krajobrazu.
11. Mam więcej pomysłów niż ich realizuję...

Mam mały problem z wybraniem tych blogów, które z mojej strony powinny być wyróżnione, ponieważ jest wiele osób co tworzy wspaniałe rzeczy i które oglądam, choć nie zawsze komentuję.
Tym samym wyróżniam:

Weraph z bloga Koraliki tudzież - pewnie każda z Was odwiedzała jej bloga. Tworzy wspaniałe rzeczy z koralików i równocześnie dzięki jej kursom można wiele się nauczyć. Uwielbiam ją za to co tworzy, za jej niepowtarzalność i perfekcję.

MonaDecu - specjalizuje się w decoupage głównie na szkle. Ja za każdym razem jak wchodzę na jej bloga ciągle zachwycam się tym co tam znajduję. Podziwiam jej prace za każdy detal.

Klaudia/Kszp - natomiast ta osoba zasługuje na wyróżnienia za to co tworzy z papieru za wszystkie karteczki, pudełka i wiele innych różności. 

Każda z tych osób tworzy zupełnie co innego i właśnie dlatego tak je lubię :)  Zapraszam wszystkich do oglądnięcia tych blogów, bo naprawdę warto.

Z racji tego, iż dostałam wyróżnienie postanowiłam zrobić pewien konkurs z niewielką nagrodą, ale o nim szczegółowiej będzie w następnym poście.  ZAPRASZAM :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję gorąco za wyróżnienie! Cieszę się, że moimi pracami mogę cieszyć Twoje oczęta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia - swoją drogą właśnie tak trafiłam na Twojego bloga - klikając w link u M.Argherity ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że sprawiąłm ci tyle radości...też skakałam pod sufit jak dostałam pierwsze wyróżnienie!!! Zasłużyłaś na nie i czekam na kolejne prace.Pozdrawiam Cię serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)