sobota, 21 grudnia 2013

Kartki Świąteczne

Święta już tuż tuż... czas największych przygotowań, tworzenie ostatnich dekoracji, ubieranie choinki, dekorowanie całego domu, pieczenie ciastek i innych wspaniałych rzeczy... ważne jest też, aby pamiętać, że to nie wszystko, że trzeba też przygotować się duchowo do Tych wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia.

Dzisiaj pokaże Wam Karteczki jakie zrobiłam. Dwie z tym samym motywem - Rodzinny Świętej, ale w odmiennych kolorach: bordowej i niebieskiej. Karki robiłam na szybkiego na prośbę mamy. Z braku czasu miałam nie robić, ale niestety zapomniała kupić i byłam "zmuszona" do zrobienia czegoś takiego:








Mam nadzieję, że dobrze zniosły podróż i listonosz doniósł w całości :) 

Pozdrawiam Was serdecznie:)

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)