wtorek, 24 grudnia 2013

Gwiazgka quillingowa

Okres świąteczny zachęca do tworzenia dekoracji, które szczególne się nam podobają. Mi w tym roku szczególnie przypadły do gustu gwiazdki wykonane techniką quillingową ... jak to ja musiałam tego spróbować. Niestety powstała tylko jednak, ale i tak bardzo mi się podoba, tym bardziej, że to pierwsza moja próba tą techniką. 





Jedna jedyna, ale i tak znalazła swoje miejsce na choince. Bardzo przyjemnie mi się ją robiło i zachęcam, tych co jeszcze tego nie próbowali do spróbowania :) 

O już dzień wigilii się zaczął - a raczej jeszcze noc... Ale to był dłuuuugi dzień - dzień w pracy, a potem jeszcze więcej pracy w domu.

Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Radosnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci ta gwiazdka wyszła, w mandarynkowym kolorze. :) Zawsze mnie zachwycają quillingowe prace, są takie delikatne, a zarazem skomplikowane.
    Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)