sobota, 18 sierpnia 2012

Biżuteria w brązach

Ostatnio dużo było o kuferkach i decoupage, teraz nadszedł czas na trochę biżuterii. początkowo zrobiłam kolczyki, bardzo przypadły mi do gusty. Jednak postanowiłam także zrobić coś jeszcze do tego. W konsekwencji dorobiłam również długi wisiorek z możliwością odpięcia ozdoby i zastosowania jej jako np. breloczek do kluczy.




Tak prezentuje się  w komplecie: 


Na koniec jeszcze komplet biżuterii z sutaszy, który jest bardzo podobny do tego co zdjęcie pokazywałam kilka postów wcześniej.Biżuteria wykonana byłam dla koleżanki.




Jutro kolejny post z zdjęciami, kolejnego kuferka. Zapraszam i pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)