poniedziałek, 26 listopada 2012

Obrazek zimowy

Już za niecały miesiąc święta i zima, która również może cieszyć oko... Moją metoda na zimno jest podziwianie wspaniałych widoków, chociażby pięknie zaśnieżony las zimowy. Ubiegłej zimy namalowałam pewien obrazek, który bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu. 
Namalowany jest farbami akrylowymi na specjalnym papierze formatu A3. 


 Och... ale mam ochotę jakiś kolejny obrazek w zimowej scenerii namalować....

Dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu dostałam kolejne wyróżnienie od osoby, (szczerze się przyznam) której nawet nie kojarzyłam za bardzo z blogowego świata, choć po zastanowieniu odwiedziłam ja kiedyś na blogu. Jednak to sprawiło mi jeszcze większa przyjemność. Tą osobą była Anna z bloga Małymi kroczkami Dziękuję Ci za to :* Zapraszam do odwiedzenia jej bloga.zauważyłam nawet, że bierzemy udział w tym samym sal'u "Sylwestrowa Noc". Anna zajmuje się głównie haftem krzyżykowym, za co podziwiam, bo do tego według mnie trzeba mieć ogromną cierpliwość i wytrwałość. Mimo iż czasem też coś haftuję, ale nie tak jak Ona. Aniu dziękuję Ci, za określenie mojego bloga "i jej barwny świat", nawet nie wiesz jakie to miłe określenie dla mnie.



Zasady tego wyróżnienia umieszczone są dwa posty niżej. Dlatego przejdę od razu do odpowiedzi na jej pytania.
1. Halibut czy Tołpyga ? Nie przepadam za rybami, dla mnie ryba to ryba nie odróżniam ich... może dlatego, że rzadko je jem.
2. Zorza polarna czy tęcza? Zorza polarna, ponieważ marzę, aby ją kiedyś zobaczyć.
3. Kwiaty doniczkowe czy cięte? Cięte zazwyczaj sa mieszanką różnych gatunków i to mnie urzeka, ale nie cieszą zbyt długo oko ;/
4. Poranki czy wieczory? Wieczory
5. 7 czy 13 ? 13
6. Pies czy kot ? Pies...
7. Samochód czy rower? Chyba rower (?)
8. Białe czy czarne? Czarne
9. Krzyżówka czy sudoku ? Krzyżówka
10. Kawa rozpuszczalna czy parzona ? Rzadko piję kawę, ale jak już to mieszam obie (pół na pół).
11. pająk czy żaba ? Żaba :)

A teraz pasuje mi wyróżnić kolejne 11 blogów, jednak to zrobię jutro, muszę się zastanowić kogo tym razem wyróżnić, aby się nie powtarzać ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zdolności ... jest piękny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz...Zazdroszczę talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny obrazek! Zazdroszczę, że chce Ci się malować, ja zupełnie nie mam weny. A zimowe obrazki nigdy mi się nie udawały, buu ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, jaki milutki. Jak ilustracja z pięknej basni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)