piątek, 8 grudnia 2017

Mech w roli głównej

Zrobiłam już pierwszą dekoracje w tym roku, dla mnie zupełnie nie typową, ponieważ pierwszy raz użyłam mchu. Jakiś czas temu przeglądając moje zapasy zauważyłam, że mam zapas sztucznego mchu, który tylko siedzi bezczynnie. I tak myślałam i myślałam to postanowiłam dokupić wianek styropianowy, bo resztę już miałam w domu. Tym samym poczyniłam świąteczne ozdoby. Wianek średnicy ma 23cm  i choinkę o wysokości 39cm. 


Na mech nakleiłam również trochę białych perełek oraz innych ozdób kokardek z czerwonej wstążki ze złotą nitką dla błysku :P i gwiazdek dla akcentu w czerwonym kolorze. Myślę, że nawet fajnie wygląda, a jakie jest Wasze zdanie ??

 









 Trochę się nacierpiałam tworząc je - palce popieczone i czasu trochę też wymagały, ale myślę że warto było. Zawsze coś innego wyjątkowego powstało, bo to przecież nasze rękodzieło. :) 

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

4 komentarze:

  1. Piękne są te dekoracje z mchu. Wianek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Caośc wyglada fantastycznie, ja mchu nie próbowałam, ale chyba się kiedyś skusze, bo taki pieknie u ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje! Prezentują się fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplet! Przepięknie go wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)