czwartek, 23 lutego 2017

Kolejne wielkanocne

Pewnie już Wam się nudzą kolejne posty związane z kartkami... Jakoś tak wyszło, że jak na razie to papierki pochłaniają mój czas. Choć decu też już co nie co zrobiłam, ale jeszcze nie dokończyłam. Schodzi trochę z tym lakierowaniem.
Dlatego też dzisiaj karteczki... takie zrobione na szybko, proste, aby w wysyłce pocztą  nie uległy uszkodzeniu.










Ostatnio nachodzi mnie na zrobienie jakiś kwiatków na zapas. Pomału moje zasoby kurczą się, ale czy znajdę czas na ich wykonanie.... Zobaczymy. A znacie jakieś fajne kursiki na kwiaty??


Pozdrawiam, 
Dasanda :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki, a Twoje kwiatki są śliczne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chcę się Wielkanocy :) Cudne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki. Fajnie mieć na zapas kwiatki bo wtedy i karteczki szybciej powstają.Ja robię kwiatki z papieru czerpanego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)