środa, 30 lipca 2014

Kilka opcji

Tak jakoś mnie naszło na zmianę dekoracji na stole. Zastanawiałam się długo, która wersji jest najlepsza a zrobiłam ich kilka. Na zdjęciach pokażę jak w bardo prosty sposób można zmienić kompozycje. 

Na początek na przeźroczystym talerzu rozsypałam ozdobne kamienie w dwóch kolorach przy pomocy papierków, aby zbytnio się nie pomieszały:


Tak wyglądały po usunięciu papieru:



I kilka wersji ułożenia dekoracji. Pierwsza z trzema świeczkami:


 Kolejna z dużą świeczką i żółtym kwiatem storczyka...


teraz z różowym...


 a na koniec połączyłam oba....


 Tu inna wersja z trzema kulami, bez świeczki.


 W następnej do świeczki dołożyłam również brązowe elementy z potpourri:


Na koniec na kamyczkach położyłam ozdobną świeczkę w kształcie kwiatka:


Nawet ułożenie elementów na kamieniach w innym miejscu ma duże znaczenie. Zupełnie inaczej prezentuje się całość.


Oczywiście kolorystyka dopasowana jest typowo do wystroju mojego pokoju. Jednak już niedługo czeka mnie duża zmiana.... ;)

Pozdrawiam wszystkich :)

5 komentarzy:

  1. dobrze wykombinowałaś z tym ułożeniem kamyczków. Też lubie się bawić w zmienającesię dekoracje stołu, uszę spróbować takiego sypania kamieni ;) Mi najbardziej spodobała się dekoracja z dużym różowym kwiatem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobają się dwie opcję: z trzema świecami i z żółtym storczykiem. Najbardziej podkreślają kolor talerza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie opcje sa świetne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, taka prosta sprawa, a jak to świetnie wygląda! Najbardziej mi się podoba ta z trzema świecami i tym żółtym storczykiem - piękności i to w jak prosty sposób :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)