niedziela, 29 września 2013

Sutasz ślubny

Niedawno zostałam poproszona o zrobienie biżuterii ślubnej z sutaszu. I szczerze mówiąc początkowo byłam trochę przerażona, ale że miała ona być dla najlepszej koleżanki to nie miałam wyjścia. Ustalenie ogólnej koncepcji biżuterii trochę trwało, ale jakoś dogadałyśmy się :)  Ślub przeważnie kojarzy się z bielą i jej też nie mogło zabraknąć, jednak zgodnie z życzeniem dołożyłam jeszcze róż - miałam trochę oporów, bo bałam się jak będzie wyglądać. Wzór rozrysowywałam zielonymi flamastrami, co zupełnie nie odpowiadało pożądanym efektom... także musiałam liczyć na wyobraźnię. Oczywiście wszystkie elementy są srebrne, a z tyłu wykończone skórką.  Po skończeniu pracy, byłam naprawdę zadowolona, biżuteria fajnie wyglądała. Do samego dnia ślubu miałam wątpliwości czy rzeczywiście przypadła do gustu i będzie założona na ślub. Dopiero jak zobaczyłam ją na Pani Młodej to naprawdę serce się radowało - warto było!
Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogla pokazać tą biżuterię na na Pani Młodej. 


Z racji tego iż kolczyki były duże, to powstała do nich tylko bransoletka.

 
 



Pewnie jacyś spostrzegawczy zauważyli ten komplet na grafice o góry bloga, którą zmieniłam niedawno. 

Pozdrawiam serdecznie :) 

10 komentarzy:

  1. przepiękny :) i bardzo podoba mi się to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet ,panna młoda z pewnością ślicznie w nim wyglądała:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow panna młoda musiała wyglądać zachwycająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria ślubna to moja ulubiona kategoria w sutaszu. Kompleciki zawsze prezentują się dobrze i elegancko. Chyba za sprawą dominującej bieli. Twoja biżuteria jest śliczna i nie dziwię się, że została wykorzystana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria! :) elegancka i na pewno świetnie się prezentowała na pannie młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet :) Też miałam sutasz do ślubu, taka biżuteria zawsze robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow;) zkoda, że ja takiej nie miałam...piękna, oryginalna i precyzyjnie wykonana;-)))Ni c tylko podziwiać;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy tworzysz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)