niedziela, 26 maja 2013

Kochanej Mamie

 Kochanej mamie.... Dzisiaj Dzień mamy, i tak też zrobiłam dla niej specjalna kartkę do małego upominku, może nie jest tak piękna jak wasze prace, ale od serca i to jest w tym najważniejsze. Bo nie liczą się wielkie prezenty, lecz pamięć, że dziś jest jej dzień. Dzień, aby poczuła się wyjątkowo, aby usłyszała słowo Dziękuję za każdą chwilę naszego życia, za to, że jesteśmy, aby usłyszała Kocham Cię Mamo. 

 Kartka zrobiona na szybko - w nocy,



 


Napis na kartce :"Kochanej mamie" zaczerpnęłam z bloga: Scrap Pasja - sklep dla ludzi z pasją Znalazłam go przypadkiem, użyłam go jedynie do tej karteczki. Co prawda to wzór stempla, jednak ja go wydrukowałam. Może za jakiś czas będę miała różne stemple na różne okazje. 
Karteczki te z nadrukiem wykorzystałam z zestawu jaki ostatnio kupiłam w lidlu. Kupiłam go trochę w ciemno, ale mimo to jestem zadowolona, od czegoś trzeba zacząć.


DO MATKI

"Zadrży ci nieraz serce, miła matko moja,
Widząc powracających i ułaskawionych,
Kląć będziesz, że tak twarda była na mnie zbroja
I tak wielkie wytrwanie w zamiarach szalonych.

Wiem, żebym ci wróceniem moim lat przysporzył;
Wszakże gdy cię spytają - czy twój syn powraca,
Mów, że się na swem szczęściu syn jak pies położył
I choć wołasz, nie idzie - oczy tylko zwraca....

Oczy zwraca ku tobie... więcej nic nie może,
Tylko spojrzeniem... tobie smutek swój tłomaczy;
lecz woli konający - nie iść na obrożę,
Lecz woli zamiast hańby - choć czarę rozpaczy...

Przebaczże mu, o moja ty piastunko droga,
Że się tak zaprzepaścił i tak zaczeluścił;
Przebacz... bo gdyby nie to, ze opuścić Boga
Trzeba by... toby ciebie pewno nie opuścił."
 /Juliusz Słowacki/

3 komentarze:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)