sobota, 1 września 2012

Podsumowanie wymianki

Wzięłam udział w wymiance turkusowo-zielonej, która organizowana była przez Hankę, z bloga moje Anelskie Skarby :) Haniu dziękuję Ci za zorganizowanie ten zabawy i liczę. 

Moją wymiankową parą była atenkowo. Oto to, co przygotowałam dla mojej imienniczki: 

tutaj całość prezentu:

To co sama wykonałam dla mojej pary wymiankowej:



 a w skład wchodziły kolczyki z bransoletką:



Kolejne korczyki z sutaszu:


oraz świeczka ręcznie malowana:

 trochę rzeczy, które mam nadzieję wykorzysta w swoich pracach: 


 Do paczki dołożyłam również słodycze, którym nie zrobiłam osobnego zdjęcia.
Mam nadzieję, że choć trochę spełniłam oczekiwania mojej pary wymiankowej i mój prezent choć odrobinę sprawił jej radość.


A teraz to co dostałam w ramach wymiany od atenkowo:
 całość prezentu:
 

Komplet, w którego w skład wchodził duży naszyjnik kwiatowy wraz z zawieszką do telefonu. Jest to pierwszy tak duży naszyjnik jaki mam. Świetnie wygląda na białej bluzce, jakby był jej częścią.


Kolejny komet w skąd wchodził naszyjnik kolczyki i na kolejnym zdjęciu jest do niego bransoletka. 

 

No i oczywiście trochę przydasi i słodyczy:)

1 komentarz:

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)