piątek, 27 kwietnia 2018

Mała truskaweczka

Spod moich rąk powstało kolejne pudełeczko Małej Damy - Alicji. Tym razem w nieco innej odsłonie - bez użycia różu. Alicja ze zdjęcia była ubrana w śliczny strój truskaweczki, dlatego też musiałam ten motyw wykorzystać i przenieś na pudełko. Boki ozdobiłam białymi kropeczkami, natomiast wewnątrz obok życzeń dokleiłam również kilka truskawek - chyba z jednej z pierwszych serwetek jakie zakupiłam z myślą o decoupage. 




Czyż nie jest Ona słodka - ten uśmiech :)) 

Jak pewnie widzicie pudełko z lutego - ale ja mam zaległości... Dlatego pospieszając pokażę również kilka zakładek jakie zrobiłam, tylko tym razem z papieru, nie decoupage jakie już u mnie mogliście zobaczyć.




Wczoraj miałam urodziny i chciałabym sobie jakiś prezencik sprawić hmm... 
macie jakiś pomysł ??   
A może jest ktoś chętny na jakąś wymiankę ze mną ?? 
 Wtedy byłaby lepsza radość ;)

Pozdrawiam, 
Dasanda :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace, bardzo radosne. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie obecności na moim blogu. Zapraszam na kolejne odwiedziny:)